Ledo povijest
Ledo plus tvrtka je bogate povijesti pune promjena, koja je počela kao tvornica za proizvodnju i promet sladoleda i zamrznute hrane davne 1958. godine na zagrebačkom Žitnjaku. Današnji Ledo nastao je u sklopu poduzeća Zagrebačka mljekara (sada Dukat) kupnjom poluautomatskog stroja za proizvodnju sladoleda kada je nastala kultna Snjeguljica.
Rani razvoj
Sedam godina kasnije, 25. rujna 1965., zbog povećane potražnje i proizvodnje u pogon je puštena nova tvornica pod imenom Ledo – taj se dan još uvijek slavi kao Ledov dan. U to je vrijeme iz pera karikaturista Slavka Marjanca nastao i Ledo Medo, koji će postati omiljeni simbol i zaštitni znak kompanije. Tijekom godina Ledo Medo je ponešto mijenjao izgled, ali ostaje zaštitni znak kompanije i danas je legendarni hrvatski brend.
Od početnih dva milijuna komada sladoleda, tadašnja godišnja proizvodnja narasla je na 40 milijuna komada. Prošlo je još nekoliko godina do trenutka kada je Ledo postao samostalna tvrtka (tada RO – radna organizacija), a 1976., kada se i to dogodilo, već je bio lansirao i obiteljski sladoled, sladoled u čašici i kornetu, zamrznute torte, zamrznuto voće i povrće, lisnato tijesto i tučeno slatko vrhnje.
Samo dvije godine nakon što se izdvojio u samostalnu kompaniju, 1978. RO Ledo dobio je Nagradu grada Zagreba za svoje poslovanje. U tom je razdoblju Ledo činilo oko 500 zaposlenih, a proizvodilo se 3000 tona sladoledne mase, 600 tona tučenog slatkog vrhnja i 1500 tona tijesta na godinu.
Ranih 1980-ih, uz sjedište u Zagrebu, Ledo otvara podružnice na području cijele tadašnje SFRJ. Ulagalo se i u modernizaciju pogona te je 1983. otvorena nova tvornica. S godinama su rasli kapacitet proizvodnje i broj zaposlenih, a potkraj 80-ih Ledo su pogodile četiri velike poplave, zbog kojih je pretrpio veliku štetu.
Prilagodba na poslovanje u novim tržišnim uvjetima
Nakon raspada Jugoslavije u Ledu je, kao u gotovo svim tadašnjim poduzećima koja su bila u društvenom vlasništvu, počeo proces privatizacije. Tvrtka je u konačnici privatizirana 1992., kada je postala dioničko društvo. Dvije godine poslije njezin je većinski dioničar Agrokor d. d., čime je Ledo postao dio organizacije koja će prerasti u najveću privatnu kompaniju u Hrvatskoj i okupiti velik broj omiljenih i uspješnih domaćih brendova.
U tom razdoblju Ledo je proširio svoj asortiman novim vrstama sladoleda i zamrznutih jela te razvijao izvoz i regionalno poslovanje. Nakon 25 godina poslovanja u sklopu Agrokora, Ledo se suočava s krizom u tom koncernu poput svih ostalih tvrtki iz njegova sastava. Te godine, 2017., Ledovo je poslovanje i dalje uspješno, ali složena financijsko-politička situacija njegova vlasnika prepuna je neizvjesnosti. To se razrješava donošenjem posebnog zakona 2017. godine, kada se u poslovanje dotad privatnog koncerna na neko vrijeme aktivno uključuje država.
Slijedom spomenutog zakona 2019. godine nastaje Fortenova grupa, čiji je dio tada i Ledo, koji mijenja ime u Ledo plus.
Novija povijest
Dvije godine poslije slijedi još jedna velika promjena za Ledo plus – Grupa smrznute hrane, u kojoj je i on, dobiva novog vlasnika.
U rujnu 2021. Ledo plus postaje dio Nomad Foodsa, najveće europske kompanije zamrznute hrane. Ledovi brendovi ulaze u njezin portfelj legendarnih robnih marki, koji uključuje Birds Eye, Findus, Iglo, Aunt Bessie's i Goodfella's, koje su također generacijama dio obroka potrošača i predstavljaju hranu odličnog okusa, koja je kvalitetna, hranjiva i praktična za konzumaciju i pripremu.