Ledo i ove godine uoči ljetne sezone uvodi brojne novosti, a prve među njima su one unutar King brenda. Cijela King linija sladoleda ove godine je dodatno proširena novim formatima i okusima, svi King sladoledi dobili su novu ambalažu, a neki od njih i nova imena, novi oblik i novu veličinu.
Ledo je u 2020. godini postao ponosni dobitnik prestižne Red Dot Award, nagrade za dizajn King čašica 120 ml. Ove godine taj je dizajn primijenjen na cjelokupni asortiman Kinga koji postaje ujednačen, ne samo u kvaliteti proizvoda, nego i u samom dizajnu.
Za sladolednu sezonu pred nama, asortiman King sladoleda na štapiću proširen je novim okusom, King Ruby. Kao što mu ime jasno govori, izrađen je od posebne čokolade, prirodno ružičaste boje. Ovim sladoledom Ledo u svoju ponudu nakon mliječne, tamne i bijele, uvodi i četvrtu vrstu čokolade - ruby koja stječe sve veći broj poklonika u svijetu i kod nas zbog svoje atraktivne boje.
Uz to, King donosi novi proizvod i u segmentu Multipacka – jedan od omiljenih sladoleda na štapiću, King Excite, uskoro će biti dostupan i u ovom, sve popularnijem pakiranju.
King brend dodatno je proširen pridruživanjem Maximo korneta koji se od ove godine na tržištu pojavljuju u jednakom dizajnu kao i ostatak King linije.
Uz novi dizajn ambalaže, neki od omiljenih King sladoleda na štapiću dobili su i nova imena pa je tako King Breeze novi naziv za okus kokosa, a King Excite novo ime sladoleda okusa panna cotte i maline, na štapiću i u multipakiranju.
S obzirom da se folija od koje je izrađena ambalaža King štapića u potpunosti može reciklirati na nju je dodana i vidljiva oznaka „Molimo reciklirajte“ kako bi i sami potrošači podržali napore Leda u smanjenju onečišćenja okoliša.
Konačno, četiri King sladoleda na štapiću – Double, Obsession, Breeze i Classic s 30% manje šećera – u ožujku ove godine na tržište dolaze i u novom, elegantnijem i izduženijem obliku i s nešto manjim volumenom od 100 ml. Odluka o smanjivanju volumena u skladu je s rezultatima istraživanja koje smo proveli među potrošačima, a koje je pokazalo da više od polovice njih podržava globalni, sve aktualniji trend smanjenja porcija i pakiranja.
S ovogodišnjim novitetima King linija nudi ukupno 18 različitih vrsta sladoleda na štapiću (90ml-100ml), u kornetu (160ml-220ml), u manjim (120ml) i većim (450ml) čašama te multipakiranju, čime se svakom potrošaču omogućava širok izbor opcija, odnosno okusa, formata i veličina, a kojima je zajednička visoka kvaliteta sastojaka i jedinstvenost okusa. Koju god King opciju izabrali zajamčen je jedinstven užitak.