Prema istraživanju nezavisne agencije za istraživanje tržišta Ipsos Puls brand King se nalazi na prvom mjestu Brand Score ljestvice u kategoriji sladoleda, a sve zahvaljujući hrvatskim potrošačima.
Hvala od srca svim našim potrošačima što nam vjeruju te odabiru upravo Ledo proizvode!
Odličnom rezultatu na Brand Score ljestvici zasigurno je doprinijela i nova hedonistička kampanja – "Kad uživaš, uživaj kraljevski" – koja podsjeća na atmosferu iz kultnog filma „The Great Gatsby".
Potrošači su prepoznali kvalitetu i inovativnost sladoleda iz asortimana branda Kinga te ih nagradili prvim mjestom na Brand Score ljestvici. Novi King Extra 7 Secrets oduševio je sve ljubitelje ove ledene poslastice kao jedinstveni proizvod u svijetu.
Ledo je sa svojim brandovima postigao odlične rezultate kako u Hrvatskoj, tako i u Adria regiji. Brand Quattro je na Brand Score ljestvici Adria regije u odnosu na prethodnu godinu skočio za čak 14 mjesta, dok je King porastao za 5 mjesta.
Činjenicu da su edukativne kampanje uvijek zanimljive potrošačima jer im pružaju dodatne korisne podatke o proizvodu, ali i važnosti zdrave prehrane, potvrđuje i informacija da se ove godine po prvi puta u top 50 brandova u Adria Regiji pojavljuje Ledo smrznuto povrće. Ledo provodi i dugoročno planira provoditi edukativne kampanje koje imaju za cilj podizanje svijesti o važnosti što češće konzumacije voća, povrća i ribe.