King Majestic, omiljeni desert okusa cheesecakea, borovnice i bijele čokolade, opravdao je epitet vladara okusa i osvojivši prestižnu svjetsku nagradu.
King Majestic osvojio je potrošače ovog ljeta, a sada se okrunio i titulom Najboljeg sladoleda na svijetu. Prestižnu nagradu dodijelilo mu je Međunarodno udruženje proizvođača sladoleda (IICC – International Ice Cream Consortium) na svojoj redovnoj godišnjoj konferenciji, nakon prezentacije i kušanja sladoleda proizvedenih diljem svijeta.
- Izuzetno smo ponosni na ovu nagradu, koja dokazuje da naš King Majestic nije samo omiljen potrošačima koji ga prepoznaju kao novi okus brenda vrhunske kvalitete i inovativnih okusa, on je osvojio i strogi žiri stručnjaka koji su specijalisti u industriji sladoleda. Naravno, ovo je posebno veliko priznanje za razvojni tim koji je uspio omiljeni svjetski desert, cheescake, pretvoriti u fenomenalan sladoled – poručili su iz Leda plus.
Najbolji na svijetu
King Majestic satkan je od vrhunske sladoledne mase okusa cheesecakea s tekućim punjenjem od borovnice, dvostrukim preljevom od borovnice i bijele čokolade, te hrskavim posipom žitarica.
Ljubitelji vrhunskih užitaka i hedonisti u vječnoj potrazi za novim, posebnim i neodoljivim okusima već dugi niz godina biraju Ledo King sladolede, i neće ih začuditi da je upravo King Majestic dobio krunu Najboljeg sladoleda na svijetu.
King sladoledi – stvoreni za uživanje
Svi King sladoledi iznimno su popularni, a priča o neutaživoj želji za slatkim strastima počela je s King Classic sladoledom koji je na velika vrata na hrvatsko tržište ušao još 1995. godine. Tijekom više od dva desetljeća lansirano je preko 30 jedinstvenih i do tada nespojivih kombinacija okusa koji bi odmah pronašli put do srca potrošača. Uvijek sa sastojcima premium kvalitete i inovativnih okusa, ne čudi da su upravo King sladoledi postali simbol vječne vrijednosti koja ne podliježe prolaznim trendovima.
King stalno podsjeća potrošače da je sasvim u redu biti odvažan i nije uvijek potrebno slijediti pravila, pa je tako poznata njegova komunikacijska platforma #breakingrules. Ovaj put još je jednom dokazao da je moguće stvarati vlastita pravila, pa tako sladoled svjetske kvalitete može doći i iz jedne male zemlje. Jer, tko kaže da ne možeš biti najbolji na svijetu?