Titulu najučinkovitijeg hrvatskog oglašivača, sukladno ovih dana objavljenim rezultatima Effie indexa učinkovitosti 2014. za Hrvatsku, zasluženo je odnio naš Ledo, dok je najučinkovitijim brendom proglašen Ledonardo.
Ledonardo je brand na koji smo posebno ponosni jer smo upravo njega odlučili graditi na nešto drugačiji i nekonvencionalniji, no sada posve sigurno i potvrđeno pravi način.
Zapaženost i uspješnost Leda izvrsna je i na europskom nivou, gdje je u kategoriji hrane Ledonardo zauzeo visoko 6 mjesto te se našao uz bok brandovima poput McDonald'sa, Chumaka, Domino'sa, Lay'sa, Inoxa i Carambara.
Ledo kao kompanija i oglašivač, s druge je strane, u europskim okvirima zauzeo visoko 13. mjesto, (iza Mondalez International, Unilevera, Nestlea, McDonald'sa, ETIa, Danonea, Ulkera, Domino's Pizza, Frito Laya, PrJSK Chumaka, Marsa, Migrosa i Josef Manner &Comp AG) potvrđujući i na ovaj način izvrsno poslovanje i know how svojih stručnjaka.
Provedenim analizama na 40 globalnih i nacionalnih Effie natjecanja održanih diljem svijeta u periodu od 14. lipnja 2013. do 13. lipnja 2014. godine Effie index učinkovitosti prepoznao je i rangirao najuspješnije agencije, oglašivače i brendove odnosno one čije su marketinške aktivnosti postigle najbolje rezultate na tržištu.
Izbor domaćih agencija i oglašivača na globalnom Effie indexu učinkovitosti podsjetimo proveden je temeljem bodova ostvarenih na hrvatskom Effie natjecanju, koje je održano u svibnju 2014. u sklopu najvažnije marketinške manifestacije u Hrvatskoj - Dana komunikacija.
Posebno ponosni na ostvarene rezultate, s još više energije i kreativnosti krećemo u novu godinu!